Laatujärjestelmä

Kiinteistöasennus Oy pyrkii kaikessa työssään noudattamaan laatujärjestelmän vaatimuksia varmistaakseen hyvän ja asiakasta tyydyttävän lopputuloksen. Otamme toiminnassamme huomioon viranomaismääräykset ja alan standardit. Henkilökuntamme on koulutettu ja heillä on voimassa olevat vaaditut pätevyydet. Yhtiön työnjohto valvoo asennustöiden laatua sekä toteutuksen että suunnitelmien osalta varmistaen, että työn jälki vastaa asiakkaiden odotuksia ja sopimuksia.

Ympäristön laatujärjestelmä
Kiinteistöasennus Oy toteuttaa ympäristön laatujärjestelmää niin, että kaikki asennuksista syntyvä jäte lajitellaan ja kierrätetään mahdollisuuksien mukaan. Kierrätykseen soveltuva materiaali toimitetaan asianmukaisiin keräilypisteisiin, ja hyödyntämiskelpoiset materiaalit varastoidaan ja käytetään uudelleen omassa tuotannossamme aina, kun se on mahdollista.

LAATUKÄSIKIRJA

1.1 Johdanto

Kiinteistöasennus Oy;n kaikkien työkohteiden perustana on asiakaslähtöisyys. Toimintamme ja palvelumme perustuvat korkeaan laatuun, joka varmistetaan laatujärjestelmällä ja tehokkaalla laatujohtamisella.

1.2 Kiinteistöasennus Oy

Kiinteistöasennus Oy on erikoistunut irtomattojen, kuten parvekemattojen ja tuulikaappimattojen, asennuksiin. Toiminta-alueemme kattaa Lahdesta jokaiseen suuntaan noin neljän tunnin ajomatkan (esim Turku, Helsinki, Tampere, Lappeenranta, Kotka ja Jyväskylä). Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme laadukkaita asennuspalveluita, jotka ylittävät heidän odotukset.

1.3 Laatupolitiikka

Asiakaslähtöisyys on meillä avainasemassa. Toiminnan ja palveluiden tulee vastata asiakkaan tarpeita ja odotuksia. Asiakkaan tarpeet ja toivomukset selvitetään puhelimitse, mikäli on tarve kirjallisille. Laadukas viestintä ja suunnittelu ovat keskeisiä tekijöitä onnistuneen projektin kannalta. Jokaisessa asennuskohteessa toteutetaan laatusuunnitelma, ja asiakkailta pyydetään palaute lopputuloksesta.

2. LAATUJÄRJESTELMÄ JA LAATUKÄSIKIRJA

2.1 Laatujärjestelmä

Laatujärjestelmä on vastuiden ja menettelyjen kokonaisuus, joka ohjaa toimintaamme kaikissa asennuskohteissa. Se varmistaa, että kaikki työ tehdään asiakaslähtöisesti ja korkeaa laatua tavoitellen.

2.2 Laatukäsikirja

Tämä laatukäsikirja kuvaa Kiinteistöasennus Oylaatujärjestelmän. Toimitusjohtaja vastaa laatukäsikirjan ylläpidosta ja siihen tehtävistä muutoksista.

3. LAATUVASTUUT

3.1 Yleinen laatuvastuu

Jokainen työntekijä vastaa oman työnsä ja sen lopputuloksen laadusta. Työnjohtaja vastaa työntekijöidensä työedellytyksistä ja laatujärjestelmän mukaisesta toiminnasta.

3.2 Yrityksen toimitusjohtajan laatuvastuu

Toimitusjohtaja vastaa yrityksen laatupolitiikasta, laatujärjestelmän noudattamisesta ja laatuun liittyvien tavoitteiden saavuttamisesta.

4. LAATU TOIMINNOISSA

4.1 Viestintä

Yrityksen johto vastaa sekä sisäisestä että ulkoisesta viestinnästä. Viestinnän tavoitteena on tiedottaa oikea-aikaisesti ja selkeästi sekä henkilökunnalle että asiakkaille.

4.2 Suunnittelu

Suunnittelun avulla varmistetaan, että asennusprojektit etenevät sujuvasti ja asiakkaan vaatimukset täyttyvät. Mahdolliset poikkeamat ja korjaavat toimenpiteet dokumentoidaan.

4.3 Tarjouslaskenta

Tarjouslaskenta ja tarjouspäätökset tehdään laatujärjestelmän ohjeiden mukaisesti.

4.4 Asennus

Asennustyöt suunnitellaan huolellisesti ja toteutetaan laadukkaasti laatusuunnitelmien mukaisesti. Jokaiselle työmaalle laaditaan erillinen laatusuunnitelma.

5. LAATU HALLINNOSSA JA YRITYKSEN JOHDOSSA

Hallinnon toiminta perustuu asianmukaisiin menettelytapoihin ja ohjeisiin.

6. POIKKEAMIEN KÄSITTELY JA KORJAAVAT TOIMENPITEET

Laatupoikkeamat ja korjaavat toimenpiteet käsitellään menettelyohjeiden mukaisesti. Kaikki virheet dokumentoidaan ja analysoidaan, jotta ne voidaan ennaltaehkäistä tulevaisuudessa.

7. HENKILÖKUNTA

Henkilöstön pätevyys ja osaaminen ovat avainasemassa laadun varmistamisessa. Jatkuva koulutus ja osaamisen kehittäminen ovat osa yrityksen laatupolitiikkaa.

8. TILASTOLLISET MENETELMÄT

Tilastollisten menetelmien avulla seurataan ja analysoidaan laatuun liittyviä mittareita ja tuloksia.

9. ASIAKIRJAT JA TIEDOSTOT

Asiakirjojen valvonta ja arkistointi suoritetaan yksikkökohtaisten menettelyohjeiden mukaisesti.

Viiden tähden palvelua!

Lopeta kiinteistömatoista murehtiminen ja ota yhteyttä!

Scroll to Top